Czy mogę zwrócić zakupiony w sklepie produkt?
Zawsze możesz dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru bez podania przyczyn. Masz na to 30 dni. Wszystkie informacje związane z procesem zwrotu, znajdziesz w zakładce Zwroty i wymiana.
Ile kosztuje dostawa towaru?
W naszym sklepie nie płacisz za przesyłkę.
Czy mogę zareklamować uszkodzony produkt?
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest uszkodzony, możesz go zareklamować. Wszystkie informacje związane z procesem zgłaszania reklamacji, znajdziesz w zakładce Reklamacje i gwarancja.
Jak mogę zapłacić w sklepie?
W naszym sklepie internetowym do wyboru jest kilka wariantów płatności za produkt. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Warunki płatności.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie złożysz na naszej stronie internetowej, dodając produkt do koszyka, a następnie przechodząc przez kolejne etapy procesu zamówienia. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Wszystkie informacje związane z procesem zgłaszania reklamacji, znajdziesz w zakładce Reklamacje i gwarancja.
Gdzie znajdę instrukcję montażu mebla?
Instrukcję montażu mebla znajdziesz w formie papierowej – będzie załączona do przesyłki.
Czy mogę rozłożyć płatność za zakupy na raty?
Tak, rozłożenie płatności za zakupy na raty lub jej odroczenie do 30 dni jest w naszym sklepie możliwe dzięki wariantowi płatności odroczonych Twisto. Dodatkowo, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 300 zł masz możliwość skorzystania z rat banku Credit Agricole.
Ile czasu muszę czekać na przesyłkę?
Wszystkie przesyłki realizujemy w terminie maksymalnie do 2 dni roboczych.